Więc dostałem Mk4 v6 4motion pod koniec marca (kiedy było chłodniej) i kiedy go kupiłem, starszy facet, od którego go kupowałem, powiedział, że klimatyzacja nie działa i nigdy jej tak naprawdę nie używali.
Pomyślałem świetnie, kto wie, czy to jeszcze zadziała, ale mam słabość do dodawania do niej czynnika, więc dodałem trochę gazu do klimatyzacji i wydawało się, że może coś robi, gdy silnik pracował. Na pewno nie chłodziło, ale ciśnienie gazu było w porządku, jakby sprężarka działała i krążyła.
W każdym razie zrobiłem diagnostykę za pomocą panelu Climatronic i na wyświetlaczu pojawiło się '318', co według tego, co miałem, było czujnikiem ciśnienia, tym z tyłu przegrody. Podłączyłem VAGcom i potwierdziłem, ale wcześniej VAGcom nigdy nie podnosił tego problemu na liście, dopóki nie użyłem diagnostyki climatronic, nawet nie mógł mi powiedzieć, co jest nie tak. Więc dostałem specjalny egzemplarz z eBay za dychę, wrzuciłem go tam i miałem nadzieję na cud, zamiast tego dostałem więcej tajemnicy!
Przy włączonym silniku, przełącz klimatyzację z trybu ekonomicznego na normalny i usłyszałem, jak włącza się sprężarka klimatyzacji, ale potem wyłącza się po może 5 sekundach pracy, potem mija chwila i robi to ponownie. robi to dość często i czuję przerywany chłodniejszy nawiew powietrza, w przeciwieństwie do mojej T4 caravelle, która wydmuchuje lodowate powietrze, to nie jest takie lub ciągłe.
Nie sprawdziłem ponownie, co dzieje się z ciśnieniem gazu, ale zauważyłem również, że wentylatory w komorze silnika nie działają dokładnie na niskich obrotach ani niczym, włączają się i wyłączają, gdy silnik osiąga temperaturę, ale nic więcej.
Zastanawiam się, na co powinienem najpierw zwrócić uwagę, ponieważ wyraźnie próbuje działać, a koło pasowe się obraca, ale nie tak długo, jak myślę, że powinno być normalnie.
Żeby powiedzieć, że samochód ma tylko 74 tys. km dla modelu z 2001 roku, to trochę koszmar! mój 81 tys. km bora v5, którego miałem kilka lat temu, nie miał tego rodzaju problemu.
Pomyślałem świetnie, kto wie, czy to jeszcze zadziała, ale mam słabość do dodawania do niej czynnika, więc dodałem trochę gazu do klimatyzacji i wydawało się, że może coś robi, gdy silnik pracował. Na pewno nie chłodziło, ale ciśnienie gazu było w porządku, jakby sprężarka działała i krążyła.
W każdym razie zrobiłem diagnostykę za pomocą panelu Climatronic i na wyświetlaczu pojawiło się '318', co według tego, co miałem, było czujnikiem ciśnienia, tym z tyłu przegrody. Podłączyłem VAGcom i potwierdziłem, ale wcześniej VAGcom nigdy nie podnosił tego problemu na liście, dopóki nie użyłem diagnostyki climatronic, nawet nie mógł mi powiedzieć, co jest nie tak. Więc dostałem specjalny egzemplarz z eBay za dychę, wrzuciłem go tam i miałem nadzieję na cud, zamiast tego dostałem więcej tajemnicy!
Przy włączonym silniku, przełącz klimatyzację z trybu ekonomicznego na normalny i usłyszałem, jak włącza się sprężarka klimatyzacji, ale potem wyłącza się po może 5 sekundach pracy, potem mija chwila i robi to ponownie. robi to dość często i czuję przerywany chłodniejszy nawiew powietrza, w przeciwieństwie do mojej T4 caravelle, która wydmuchuje lodowate powietrze, to nie jest takie lub ciągłe.
Nie sprawdziłem ponownie, co dzieje się z ciśnieniem gazu, ale zauważyłem również, że wentylatory w komorze silnika nie działają dokładnie na niskich obrotach ani niczym, włączają się i wyłączają, gdy silnik osiąga temperaturę, ale nic więcej.
Zastanawiam się, na co powinienem najpierw zwrócić uwagę, ponieważ wyraźnie próbuje działać, a koło pasowe się obraca, ale nie tak długo, jak myślę, że powinno być normalnie.
Żeby powiedzieć, że samochód ma tylko 74 tys. km dla modelu z 2001 roku, to trochę koszmar! mój 81 tys. km bora v5, którego miałem kilka lat temu, nie miał tego rodzaju problemu.